Chevrolet Cruze Kullanıcı Yorumları - 4.Sayfa

Chevrolet Cruze Kullanıcı Yorumları ve Kullanıcı Tavsiyeleri / Sayfa-4


Serkan <03.03.2015>: Metin sen cruze kullaniyomusun yoksa kulaktan doyma bilgilerle cruzeye sallayanlardanmisin... Yakit 13-14 lt demissin feci sekilde abartmissin,,, motor sesi fazla demissin alakasi yok herhangi bir renault araci kullan anlarsin... Malzeme kalitesi demissin cruzede malzeme acisindan piyasada millete 50 bine gazlanan araclardan daha iyi malzeme kullanilmis...
Fiat, renault,, dacia, citroen, peugeot, kia, hyundai gibi markalarla cruzeyi kiyaslayip adil olursan ki cruze fiyat olarak bir bmw, audi, mercedes veya volvoyla kiyaslanamaz ne kadar ustun oldugunu gorursun.. İkinci el konusunda haklisin ama bu da gecici bir durum gibi gozukuyor GM avrupada cruze ve chevroletin satislari tavan yapip, diger ortagi opelin satislari dibe vurunca opeli ayaga kaldirmak icin boyle bir strateji uyguladi.. Cunku sadece amerika, guney amerika ve avustralya bolgeleri chevrolet markasini istedigi satislara ulastiriyo fakat opel avrupa kitasi disinda pek fazla satilan bir marka degil opel icin olmassa olmaz avrupa kitasi satislaridir... Chevrolet mutlaka yeniden yapilanarak ve turkiyeye uygun motor ve sansiman secenekleriyle geri gelecektir.. Siz koskoca chevroletin 80 milyonluk bir turkiye pazarini bu kadar kolay terkedecegine inaniyormusunuz... Cruzeye gelince alin ve arabaya binin..
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Zalim <20.03.2015>: 1 yildr kullaniyorm tek kelimi ile harika bu fiyatlara binilecek en donanimli araç.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Ockar <26.03.2015>: Cruze 2010. Nasıl bmw nin lüks aracı varsa ve az yakmasını bekleyemezsek bu araba da chevrolet lüks aracı güle güle kullanın bmw yi aratmaz.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


OZO <03.04.2015>: 2010 1.6 ls otomatik şanzıman için konuşuyorum, aracın kasası çok ağır , benzin çok harcıyor, şehir içi 11 lt normal değil, lpg taktığın zaman garantisi iptal oluyor, seri değil ve çok hantal, sakın alma gibi bir hataya düşmeyin, kasası görüntüsü güzel ama kullanmaya başladığınızda pişman olursunuz.
Tavsiye eder misiniz?: Hayır


Önder <05.04.2015>: Cruze 2.0 mt. 2000 cc olanı ile 34.000 km yaptım yakıtı tüketimim kışın 35 krş yazın 29 krş civarında, güç birçok premium markayı kıskandırır durumda, tüketim bence yeni nesil yüksek hacimli motorlar arasında hatırı sayılır derecede iyi, konfor uzun yolda mükemmel şehir içinde sert süspansiyon biraz sesli çalışıyor. f/p açısından yüksek model araç açısından üzerine araç yok, aracın orjinal ses sistemi zayıf ancak oem cihazı bu sorunu ortadan kaldırmakta, görsel açıdan hiç kasa değiştirmeden hafızalardan silinmeyecek bir araç.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Emre <25.04.2015>: Enistemde var bir kac kez kullandim ucuyo bu araba dokundugunda sahlaniyo cok yemiyormu benzin dedim lpg li araba dedi inanamadim. Lpg de benzin gibi kavramalari var. Memur oluyorum allahin izniyle nasip olursa ben de alicam. Herkese tavsiye ederim. 35-40 bin tlye alinacak mukemmel arac.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Hacı <29.04.2015>: Cruze 1.6 lt 2013. 2007 model vectra mı sattım. 0 cruze aldım. Yol tutuş, konfor, donanım, sağlamlık bakımından vectrayı aratmıyor. Kalkışta söylendiği kadar olmasa da biraz hantal ama 3000 devirin üzerinde kullandığınızda performans gayet iyi. Yakıt bakımından benzinde fazla yakıyor ancak ben brc taktırdım şuan yakıt çoğu arabadan az. Gazın litresini 2.04 den aldım ölçtüm 110 km sabit şehirler arası 18 kuruş yaktı. Bu arabaya insanlar niye korkarak yaklaşıyor onu da anlamış değilim. Arabanın direksiyonuna geçipte 1 km yol yapmamış adam aman cruze e yaklaşma diyor. Niye diye sorduğunda da başlıyo gevelemeye, bana göre 10 numara araba.(satıcı değilim)
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Çiğdem <02.05.2015>: Cruze 2012. 19 nisan tarihinde bursada galeride gördüğüm aracı 24 nisanda eşime aldırdım bir gün daha bekleyemezdim kendisine teşekkür ederim, keyifliyim lpg taktırdı eşim, altıncı aracım kısa zamanda diğer araçlardan modeli gibi artısı çok olduğu gerçek, özellikle dış iç görüntü etkileyici tavsiye ederim kesinlikle alın.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Necmettin <13.05.2015>: Cruze Plus 1.6. Aracım lpg sabah ilk çalışdıkdan bir müddet sonra hareket halindeyken araç istop ediyor her sabah böyle fakat gün içinde böyle olmuyor sadece sabah oluyor neden olabilir anlamadım yoksa aracımdan memunum.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


İbrahim <07.06.2015>: Cruze 2010. Evet arac manyak bi arac, karabuke gittim geldim, ankaraya gittim geldim gidis gelis 3000 km yol yaptım, arac gemi gibi var mı oyle bi kasa makam arabası gibi balına kasa 1956 cavrolet grubunun parcası halen var. bi laf vardır kedi uzanamayacagı ciğere pis dermis. curuze her zaman farklıdır babalar bıner, cumhurbaskanı basbakanın koruma araclarına bakın cavrolet gurubudur ben memnunum arac gemi gibi surat 200 km vurdum of demedi.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Adsız <25.06.2015>: 2013 sport plus kullanıyorum çok da memnunum, herkesin gözü onda aracı kullanmayanlara bakmayın tam bir konfor ve de prestij aracı. hani şu önyargılı olanlar varya bi koltuğa geçip sürüş yapınca tüm düşünceleri değişiyor, geçin kardeşim palavraları araba on numara kim ne derse desin inadına cruze ben bu konforu woswagen de bile almadım iyiki var keşke 2016 gelse hemen alırım.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Murat <26.06.2015>: Şu cruzeu ovenler baska arabaya binmemisler heralde. Ovulecek neyi varki? Yakit desen kotu. Performans desen kotu. Konfor desen kotu. Tasarim desen taklit...
Tavsiye eder misiniz?: Hayır


Mehmet <05.07.2015>: 2011 LS, otomatik araca sahibim. Aracın standart donanımı bile diğer markalarda fiyatı arttıran şeyler. Tasarımı konusunda bir şey demiyorum. Bu hem zevk meselesi hem de herşey ortada. Kalkışlarda seri olmasını isterseniz gaza yüklenmeniz gerekiyor, bu da yakıt tüketimini arttırıyor. Cruze, muadilleri gibi yüksek devri seven, maksimum torku görmek için yakıt tüketimini göze almanız gereken bir araç. Aracın yüksek hızlardaki yakıt tüketimi gayet normal. Manüel vitesliler, rahat trafik, uygun güzergah gibi etkenlerle birleşince daha da az yakacaktır. LPG'li aracımla yakıt tüketimi şehir içi 13 litre (periyottaki ortalama hız 24 km)... Araç uzun yolda, özellikle otomatik araçtaki 6. vites ve hız sabitleyici sayesinde tasarruflu. Tatil yolunda max dolu bagaj, bir bisiklet, iki yetişkin, 2 çocuk, zaman zaman araca yüklenerek 8,5 litre LPG tüketti. Aracın yüksüz halini siz tahmin edin. Ses sistemi daha iyi olabilirdi ama kötü de değil. Harici bir multimedia-navigasyon sistemi ile sizi mutlu eder. Aracı kullanmadan yorum yapılması tüm modeller bakımından talihsiz bir durum olur. Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak iyi değildir. Sonuç olarak rahatlıkla f/p aracı diyebilirim.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Cafer <09.07.2015>: Merhaba aracım 1.6 sport plus otomatik vites cruze. 2012 model. Aracımdan sağlamlık ve konfor bakımından çok memnunum. Yakıt tasarrufu bakımından lpg taktırmak istiyorum. ama bazı kişiler lpg taktırdığı halde 40 kuruş yakıyor diyorlar. ben bu konu hakkında sizden görüş almak istiyorum. bu doğrumu eğer değilse aracıma en uygun olan lpg markası hangisi ve kaç kuruş yakar. bilgi verecek arkadaşlara şimdiden tşk ederim.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Barış <13.07.2015>: Cruze lt plus. 2012 ekim ayında 0 aldım. Yol tutuşu ve performansı iyi yazılım attırdım şu an çok daha iyi halde. Yaklaşık 3 yıldır kullanıyorum. Uzun yola gidişi harika. Fiyatına göre oldukça iyi bir araba. Arabanın 0 olsaydı yani çekilmeseydi yenisini düşünürdüm. Yeni kasası da harika olmuş ama maalesef burada satılmayacak. Almak isteyenlere tavsiye ederim. Yakıtı da abartılacak kadar asla değil. Muadilleriyle aynı. Tavsiye ederim.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Gökhan <14.07.2015>: Cruze edition plus 2012. Herkese merhaba ben yaklasık olarak 2 hafta once cruze edition plus aldim, evet araba hizlanmada biraz agir ama ralliye mi katiliyoruz sanki gayet rahat konforlu bir arac, bendeki de full paket bence binilecek son derece guzel bir araç.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Selman <23.07.2015>: Cruze 2013. sport plus AT yi yaklaşık 2 yıldır kullanıyorum. yakıt hariç harika bir araç. ve dizel bir araç almak için araştırma yaptım. Ancak tüm tavsiyeler tüp taktır daha iyi oldu. onun için lpg taktıracagım. Aynı özellikte bi opel astra 70 bin civarı. iki aracın arasındaki fark sadece amplem. chevrolet in iç dizaynı daha hoş. al sat değil de binici arkadaşlara tavsiye ederim. güvenlik ve yol tutuşu harika.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Ercan <26.07.2015>: Cruze 1.4 sw 2013. 1.4 turbo sw kullanıyorum. 140 beygir 200 tork. tek kelime ile harika turbo olması çok seri hale getirmiş. çok memnunum yakıt konusu hep eleştirildi ya ben kullanıyorum benzinde 5.8 -6 litre yakıyor. hemde şehir içi. yani 28 kuruş yakıyor. daha ne olacaktı. konforunu asla değişmem. selamlar
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Uğur <28.07.2015>: Cruze 2010. Bir yıldır şavrolet kuruz kullanıyorm.Hiç bir sıkıntı görmedim.Araç hem görünüş hemde donanım olarak fiyatına göre mükemmel.Aynı fiyata düşük model başka marka araba kullanmaktansa her şeyiyle mükemmel bir şavrolet kuruz kullanmak daha mantıklı.Herkes bilmeden kulaktan dolma konuşuyor.Amerika Avrupa ülkelerine,Rusyaya,İspanyaya daha bir çok ülkeye sattığı aracı kötü çıkarmaz. Bu alan ülkeler aptalmı. Ülke içerisin çalışan yüz binlerce araç çöpemi atılacak.Bence bu araçlara Türkiye pazarına yeniden açılacak, bu sefer kimsenin alım gücü yetmeyecek.Bu araçlardan almanızı tavsiye ederim.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Fatih <05.08.2015>: Arkadaşlar şimdi hem kullanıcı hemde bu işin esnafı olarak yorum yapacak olursak araç kesinlikle orta fiyat bandında mükemmel donanımlara sahip. Aama bizim milletimiz 4 teker bi direksiyon passata alışkın oldugu için bunu anlatamazsınız. bu aracı kıyaslarken renault orta segmentle opelle fiatla hyundai ile vs.vs kıyaslayın. Bu paralara zaten bmw mercedes yanına yaklaşılmıyor. performansa gelince motoru 1.6lt ve 1500kg lık iri bir sedan için çokda verimli olmadığı doğrudur. Haliyle 1500kg çekmek için bişeyler yakacak yakıt tuketimi aşırı derecede abartılıyor 14-15 ltler yazmışlar şehir içinde çok performanslı kullanırsanız 10 lt üzerine çıktıgı doğru ama aslında sorun benzin çok pahalı. Lpg takılınca bütün şekil değişiyor. iyi marka bir lpg ile performansdan bir şey kaybetmeden daha ucuza yol gidebilirsinz. İşin esnaf kısmına gelince de olumsuz yorum yapan tüm kullanıcılar bi arasınlar bakalım bugunki şartlarla 27-40 bin tl bandında alınacak bukadar donanımlı ve estetik bir araç varmı diye. Almak isteyipde cesaret edemeyen arkadaşlar lafım size böyle yakışıklı bi arabayı size kimse bu paralara vermez. chevrolet gitmiş piyasadan çıkmış bilmem ne sizlik durum değil bi arabayı bir iki lira aşağıya verdinmi zaten her türlü satarsın. Ama almazsan cruze farkını yaşayamazsın. Ki emin olun memnun kalacaksınız. Satma konusuna gelince kullanın bi kaç ay sonra tekrar konuşalım.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Fetif <10.09.2015>: Cruze 1.6LT PLUS OV. Aracım 2012 model hatchback modeli. Aracı almadan önce forumlardaki yorumları çok okudum. Özelliklerine göre araç Türkiye'de çok tutulmuyor; fakat çok da güzel bir araç. Yorumlarda genellikle olumsuz görüş bildirmiş. Araç çok hantal çok yakıyor diye. Bir kere araç 1.3 ton yani oldukça sağlam. ayrıca bu sağlamlık da bir aracın da 11lt/100km yakması oldukça normal. muadili araçlar daha az yakmıyor. Yeni nesil 124 bg lik ecotec motor da araca gayet yeterli. Bizim insanımız istiyor ki araç çok sağlam olsun, çok kaçsın, az yaksın. böyle bir araç daha üretilemedi. ne kadar ekmek o kadar köfte. araç süper kesinlikle tavsiye ederim...
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Deniz <12.09.2015>: 2013 çıkışlı 2012 model Cruze 2.0 LT otomatik hatchback modelini eşim için aldık. Zaman zamanda ben kullanıyorum. Aslında kendime de yeni kasa Captiva alırken showroom da önümde duran hatchback modelinin dizaynı çok hoşuma gitti. İnceleyip test edince de çok beğendim. Bayii den 2 adet araç alarak çıktım.
Tesbitlerim: Cruze, özellikle hatchback olanı dizayn olarak çok güzel, pek çok marka bu dizaynı taklit ediyo şimdi (BMW 2 ve 4 serisi, yeni Ford Focus dahil). ÖZellikle hatcbak arka kapıdan iniş biniş sedana göre daha rahat.
2.0 dizel motor, 163 beygir güçte ve 330 nm tork( Captiva 400 tork, kasa daha küçük olduğu için cruze'da turbo küçük tutulmuş). performans inanılmaz, ben 0-100 km her koşulda 9 sn ve altı gördüm. Son sürat de rahatlıkla 220 km ve üzeri. Yol tutuş, sportif koltuklar ve chevrolet camaro da aynen kullanılan direksiyon sayesinde inanılmaz dengeli. Yakıt de söylendiği gibi değil, klasik 6 ileri otomatik şanzıman olmasına rağmen( bu şanzımanlar DSG vb yeni nesil şanzımanlara göre arızasız olarak bilinir) ortalama 9.6 lt/100 km ağırlıklı şehir içi kullanımda. Uzun yolda 6 lt. gördüm.
yaklaşık 3 yıldır bizde olan araçta şimdiye kadar bir arıza veya şikayet görmedim. Özellikle bagajı çok geniş ve aile kullanımına çok uygun. Fiyat performans oranı olarak çok iyi yerde. Uzun yıllar tutma ve kullanma niyetindeyiz. Chevrolet servisleri de (şimdi Opel) gayet ilgili, özellikle benim aracı aldığım Global Acıbadem servis. Servis fiyatları normal. Arıza yapmadığı için yedek parça konusunu bilmiyorum ama olacağınıda sanmıyorum, sonuçta bu ülkede 64 chevrolet ler bile alınıp kullanılıyor hala. Almak isteyene temiz olanını hiç kaçırmamalarını öneririm. Maalesef chevrolet avrupa'dan satışını çekmesi nedeni ile başlarda ikinci el piyasası etkilendi ise de yavaş yavaş araç gerçek değerini bulmakta.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Tuncay Aydin <18.09.2015>: cruz ls plus 2011. Genelde uzun yolculuklar yaparim ve bu arac her isteginize karsilik veriyor model yukselmek istiyorum ancak baktigim araclarda ayni tada ulasamiyorum piyasadan cekilmesini kiniyorum bu fiyata bu donanim cok fazla.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Tan <18.09.2015>: 2011 model otomatik cruz kullanıyorum. Konfor ve gidişinden çok memnunum. Özellikle ilk kalkışlarda uzaması çok keyif veriyor bana. Anlamıyorum yakıt tüketiminden şikayet ediliyor ancak km de 40 kuruş yakıyor benim araç. Bence bu araca göre hiç de fazla değil..
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Osman <15.10.2015>: 3 ay önce 2012 lt plus otomatik aldım. ondan önce 4 yıl 2010 corollaya bindim. yakıt dışında hiç bir eksisi yok. dopdolu bir araba. corolla boştu. comforttu benimki. cruze de iç malzeme kalitesi çok iyi(corollaya göre). yakıt işini lpg ile çözdüm. uzun yolda 20-21 kuruş yakıyor. ama benzinle binilecek bir araba değil cruze.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Alp123crz <01.11.2015>: Muhteşem bi araba 6 aydır kullanıyorum. İci dışı süper parasının arabası değil cok daha fazlasını hakediyor resmen ilgi odağı kırmızı rengini tavsiye ederim olumsuz yönü olarak gösterilen yakıt icinse Aslan besleyen yemini düşünmez diyorum ;)
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Haydar <05.11.2015>: cruz 1.6 sport otomatik. İki senedir kullanıyorum yakıt hariç on numara araç ben sıfır aldım ve benim aracı iki hafta başka marka kulanmış arkadaşım kullandı hasta oldu ben aracımı reno toyota hunday honda ile degişmem bu fiyata güzel araba 4 defada uzun yol yapdım çok menmun kaldım...
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Eren Tem <14.11.2015>: Bende 2012 lt plus 124 hp sedan cruze var arkadaşlar aracı 2 yıl benzinde kullandım yakıt tük. ort:8 lt 30.000 km sonra brc tüp taktırdım. ilk başta korkuyordum bi arıza verecek die ama araç 71.000 oldu maşallah canavar gibi. 210 km/hız gördüm tüpte. bu fiyatta alınabilecek en ideal araç. sonuna kadar cruzzzze ama yeni çıkan cruzun gelmesini bekliyorum.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Eser <22.11.2015>: ls plus 2010. şiddetle tavsiye ederim 4 aydır kullanıuorum yakıtı dışında tek bir kusuru yok o da aşırı degil, bu konfou ve rahatlıgı ancak 2000 motor araçta bulursunuz yakıta bununla aynı olur o yüzden şaşmayın derim.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Berat <28.11.2015>: Aracımı geçen sene aldım almadan önce aylarca araştırdım yorumları okudum genellikle hep kötülemişler ben kafaya koymuştum aracı gittim 2012 wtcc edition plus modelini aldım, araç aldığımda 49.000 deydi ve 10.1 litre gösteriyordu, şehir içi baya canımı sıkmıştı ne yaptıysam düşüremedim sonra bakımı geldi yaptırdım uzun yola çıktım şehir dışı 5.5 litreye düştü şehir içide 8.5 litre bence bu güvenliğe bu konfora değer çok keyifli bi araç donanımları olsun hepsi çok iyi chevrolet amblemini sök wolswogen tak 60 bine sat arabayı hiç bi farkı yok hiç pişman değilim on numara bi araç
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Mustafa <06.12.2015>: Cruze ls 2010. Ben bizim insanları anlamıyorum 1.6 araca biniyosun araç 45- 50 bin TL'lik araçlarla nerdeyse aynı performansta tek şikayet çok yakıyor nolcakti yani almayın o zaman bisiklete binin kardeşim arabayi aldık bilen bilmeyen çok yakiyo çok yakiyo bindin mi araca kardeşim bu paraya bu kadar.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Zafer <11.12.2015>: 2010. Arac mukemmel, yakit konunusuna gelince araca uyumlu landranzo marka lpg uyum sagliyo ve kilometrede aracimin yakiti 28 kurus sehir ici yakit tuketimi. sorunsuz bir arac.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Zülfikar <12.12.2015>: Aracım 2011 otomatik cruze plus lpg li 3 senedir kullanıyorum cekiş performans gayet iyi 1450 kg ağırlığı olan bir araç için performans aracı değilki bu daha ne diyeym düşünün bu araç bu motorla 1100 kg olsaydı nasıl gider ve nasıl yakar, biraz mantık bu aracı eleştirenler için diyorum, uzun yol istediğim gibi kullanımla 23 krş yakıyo hıza göre artı eksi %10, içi dizayn diş dizayn çok hoş ve vazgeçemiyom bu araçtan hem de fiyat emsal araçlarla yarı yarıya nerdeyse, ww ile kıyaslamayın biliyosunuz ww yazılım oyunu yapıyo sende bu arca yazılım yap bak gör o zaman ben çok ww ektim yolda ayrıca benim araç 1550 kg boş ağırlık performans hesabı yaparken araç ağırlığına ve motor gücüne kalite ve donanıma göre yapın, ferrari bile 1400 kilo gelmiyor ayrıca cruzun cekilmesini opel istemiştir yani sadece avrupada çekilmiş dünyada çatır çatır satılıyo ki bu araç modifiyeye çok elverişli modifiyesiz bile harika kısaca ben çok beğeniyorum hatta 1.4 alacaktım param yetmediği için pazarlıkta yetersiz kaldım fakat yine alacağım 4 gözle bekliyorum.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Halit <13.12.2015>: 2010. Arkadaslar kim ne derse desin 1 ay oldu alali arac harika 100 ile islak zeminde cok keskin viraja girdm gerci 140 ila girseydmde ayniydi dedim kesin karsidan gelene gomecem ama arac seritten bile cikmadi km de lpg de 2.54 olan lpg fiyatina gore uzun yolda 28 kurus yakti otomatik ayrica daha ne olsn alinacak bi araba kesinlikle kacirmayin derim...
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Mehmet Yasin Yandım <13.01.2016>: 2011. Araç karizma bir araç. Yani öyle zıt pıt bir şey değil özellikleri ve tasarımı aracın ne kadar iddialı olduğunu ortaya çıkarıyor, yakıtı boş verelim araç mükemmel ve özellikle kırmızı ya da siyah(tercihe göre)renkleri. Eleştirilecek bir yönü var aslında sabit hızla giderken hızlanmak istediğinizde motorun sesini içerden fazlasıyla duyuyorsunuz.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Umut Ekren <14.01.2016>: arkadaşlar araç ile fethiye sinop arası 1115 km yol yaptım aracım 2010 model Cruze LS dir. Benzinli hiç LPG takılmamış. Yolda deneme amaçlı 190-200 km hızlara çok rahat çıktığını gördüm Ilgaz dağında -8 derece hava sıcaklığı olduğundan yerde kar-buz olduğu araçta kar lastiği olmadığı için düşük viteste tırmanmama rağmen Ankarada şehir içi trafiğinde 1 saatten fazla düşük viteste dur kalk yaparak gitmeme ve Isparta da yanlış bir dik virajlı tek şerit dağ yoluna girip düşük viteslerde kullanmama karşın 1115 km uzun yolda 310 tl lik bir benzin sarfiyatım oldu buda km de 28 kuruş a denk geliyor.(72 litre benzin harcadım) buda 1 litreyle 15.5 km demek. Fazla yaktığı aracı almadan çok duyduğum birşeydi ama bunun biraz abartıldığını düşünüyorum kullandım gördüm ki araç konfor güvenlik yol tutuş dizayn ve bunlara karşılık fiyat olarak oldukça ideal.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Kabadayı <31.01.2016>: 140 beygir 200tork 6 ileri kasa süper konforlu ve rahat yakıtı gayet iyi arti bütün gözler üzerinizde. Performans bunda daha iyi olmaz galiba.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Roni <16.02.2016>: chevrolet cruze lt 2012. 4 yıldır kullanıyorum. bir tek kusur buldum. geri viteste frene bastığım zaman balatalardan çok kötü bir ses geliyor. kaliper sorunu dediler. onun dışında her yönü ile mükemmel bir araba. yakıt ortalamam 32.ooo km de 7.9 litre/100 km şehir içi 8.2 litre, otobanda ortalama 6.8 litre. hantal değil ama bir önceki arabam kia rio kadar atak da değil.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Emin <19.02.2016>: Cruze 2012. Bir ay önce cruze aldım. iyi ki almışım. Şahane bir araba.70-80000TL lik konforu yarı fiyatına yaşıyorsunuz.Aleyhinde yazanlar mulaka bu arabaya binmemişlerdir. Binen aşık oluyor. Allah nazardan saklasın.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Yıldırım <27.02.2016>: Cruze 2012. Ocak ayında aldım. Keyifle biniyor, üstün konforu yaşıyorum. Çok harika bir araba. Asil bir duruşu var. Diğer meşhur markalar bile yanında hafif kalıyor. Gerçekten almak istiyorsanız, söylenenlere kulak asmayın, mutlaka denemelisiniz. Bindikten sonra hastası olacak vaz geçemeyeceksiniz. Yarı fiyatına lüks ve konfor. Keyifle sürüyorum. Kıskananlar çatlasın.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Ade <28.02.2016>: Cruze 2012. Ben Chevrolet 2012 model 1.4 /140 bg support plus hb aldım arac on numaral donanımıyla kusursuz yakıtı jettayla aynı hatta az yakıyor diyebilirim memnunum.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Kemal <29.02.2016>: Cruze 2010. İnanılmaz rahat bir araç karizma desen onda... yol tutuşu on numara.. motor mekanik sıkıntısı olmayan bir araç.. 60 bin lira ödemeyin arkadaşlar emsali araçlara cruze size her şeyi verir.. al gitsin 48 U 6076 şekil....
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Tahir Çetin <02.03.2016>: Cruze 2010 1.6 ls. 1 yıldır kullanıyorum çok memnunum yakitta abartıldığı gibi değil 800 km yol yaptım ve 135 tl gaz aldım, opel corsada az yakıt yakiyo üst modelini alırım ama başka araç binmem.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Gökhan Alp <17.03.2016>: Kesinlikle tavsiye ediyorum yol tutuş, kalite, konfor , ve yakıtı da abartıldığı kadar değil emin olun pişman olmazsınız .ben çeşitli sebeplerden dolayı satmak durumunda kalmıştım ama tekrar alacağım bu arada sayın tahir çetin lpg kitinizin markası ve modelini öğrenebilir miyim yada başka lpg kiti tavsiyesinde bulunacak olan var mı ? uyum ve ekonominin en iyi olduğu
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Hüso <22.06.2016>: Yol tutuşu, iç görünümü ve özellikle chryslere benzeyen dış görünümü takdire şayan inanılmaz bir araba sadece biraz ağır ve fazla yakıyor diyebilirim. Onun haricinde bir mercedes kadar lüks ve rahat
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Onur Ege <14.07.2016>: chevrolet curuz LS 2011. Daha önce 2005 model Honda civic im vardı çok güzel bir araçti. Çok ta memnundum taki arkadaşımın curuzuyla yolculuk yapana kadar. O yolculuktan sonra kafaya koydum aracimi satıp Curuz alacaktım. Suan 2011 model curuz um var hem de Honda civic sattığım paranini ustune hiç eklemeden ayni paraya aldım. Arac çok gösterişli çok sağlam. Biraz yakıt diyebilirim ama abartılacak kadar değil.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Murat Şimşek <23.07.2016>: chevrolet curuz LT plus. Merhaba ben aracımı 2016 ikinci ayında aldım. Aracım en dolu modeli ve konforlu. Almayı düşünen bütün arkadaşlara eğer kullanıcı iseler tavsiye ederim. Konfor sanki mercedes valla 2012 model passata da bindim ama bu konfor yok. Yakıta gelince 110 TL LPG ile 700 km. uzun yolda yani 1 km. 0,16 kuruş yakıyor. Tabi bunda LPG alış fiyatınız önemli. bizim buralarda 2 TL yi geçmez. Performans isteyenler yakıta bakmayacak basacak başka çare yok. Ama araç on numara
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Çetin(ankara) <29.09.2016>: 2012 cruze lt mi ihtiyaçtan 1 yıl önce sattım büyük hata yapmışım şimdi temiz bir cruze arıyorum * tam güvenlikli *çok sessiz *full konfor *parça sorunu yok *1.6 araç için benzini de normal sayılır *adam gibi otomobil... daha önce reno nun üst modellerini kullanmıştım, cruze nin keyfi hiçbir otoda yok....
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Murat <07.10.2016>: 2009. Arkadaslar yeni aldim herkese tavsiye ederim bence cok guzel ve kasalar diri motor ufak diyenler o kadarda abartmayin yarisa mi katilacaksiniz gayet guzel ve masrafsiz
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Kaan <13.10.2016>: 2011 70 binde Cruze HB sahibiyim, 5 senedir araba bende. Bir kere periyodik bakım harici beni üzmedi. Üst segment araç donanımlı, ağır, oturaklı, şık ve hesaplı bir araba. 1,5 ton 1,6 benzinli bir otomobil ne yakmalıysa onu yakıyor. 30-40 bin TL bandında alternatifsiz.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Selami <30.10.2016>: 2013. Aractan memunum ama code 89 hata veriyor sorun ne olabilir?
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Rızvan Gücer <09.11.2016>: ls 1.6. Bu aracı 4 yıldır kullanıyorum gerçekten on numara araç daha bir kere arıza sebebiyle servise gitmedim, kasa son derece sağlam, yol tutuşu mükemmel, fabrika olayına takılmayın parça desteğini Opel sağlıyor zaten, tek eksisi yakıt fazla içiyor ama kesinlikle tavsiye ederim.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Maho <08.12.2016>: 2012. 1 yıldır hb kullanıyorum tek sorun çok güzel konforlu olması milletimizi kötü yorum yaparak bu zevkten mahrum bırakmayın.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Tolgs <19.12.2016>: Cruze hakkında veya cherlovet hakkında atılan hiç bir şeye inanmayın arkadaş. 2010 cruze aldım canavar gibi maşallah. Ben de sizin gibi buralara bakıp çok tereddüt ettim ama aracın iç yüksekliği yol tutuşu yakıtı çok iyi. lpg li 2.7 yakıyor.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Sibos <05.01.2017>: Yeni aldim gaza bastikca benzin ibresi ilerliyo😁 ama guzel agir araba hos ben attan inip esege binenlerden oldum ama iyi tavsiye ederim !
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Ömer Efeoğlu <21.01.2017>: Fren yok, yakıt çok fazla kışın 100 km de 11 lt yakıyor, otomatik şanzuman problem düzen tutmuyor. Alanda kalan otomobil. Cruze 2.0 otomatik lt modeli. Muadillerinden 100 km de şehir içi 3 lt fazla yakıyor.
Tavsiye eder misiniz?: Hayır


İsmail <12.02.2017>: Kuruz ls 2011. Merhaba ben Kars'a gidiş geliş 750 tl yaktım 3.200 km, daha önce fort fokusla gittim 1.000 tl yaktım, kuruz resmen uçuyor.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Hakan <23.03.2017>: 2010 yılında sıfır aldım. 7 yıldır biniyorum. Modeli düştü yenileyeyim diyorum ancak hiç bi araçtan bu tadı alamadım. Onun için benimle yaşlanmasına karar verdim.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Ahmet <28.03.2017>: 1998 model efsane Toyota kullanıyorum curuze fiyatları uygun olunca almaya karar verdim atladım galeriye 2010 modelini buldum arac dıştan güzel içine binince görüntü güzel ama araç tam bi takoz 1998 efsane kasa Toyota araba bence curuze nin yanında.
Tavsiye eder misiniz?: Hayır


İsmail <02.04.2017>: Araba almak için o kadar çok araba araştırdım ki galericilik yapacak kıvama geldim.. Sonuç olarak bir hafta önce 2013 model Cruze 2013 model Sport Plus aldım. Cruze için yapılan eleştirileri göz ardı etmiyordum ama almak için inat ettim ve iyi ki de almışım hatta pişmanım almak için geç kaldığım için. Ama şunu öğrendim Cruze için eleştiri yapanlar kesinlikle cruzeye binmemişler ondan artık eminim. Ha binip de eleştirenler belki 2010 ve altındaki modellere binmişlerdir ona da ben binmedim. Sonuç olarak kesinnlikle tavsiyemdir özellikle sport plus almaya maddi gücü yetenler temiz bir cruze buldugunda kacırmasın 40-50 bin arası alınacak ennnnn iyi araba..
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Ali <07.04.2017>: 2011. 2 yildir kullaniyorum cok memnunum. arti Tup takdirdim super oldu. eksi konusuna gelince araba hantal bu da kasanin cok agir olmasi.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Umit <10.04.2017>: cruze wtcc edition 2012. aracı sıfırından beridir aldım kullanıyorum , etrafımda aracı tanımayan herkes ön yargılı binip yolculuk yapanlar ise bende bundan alacam diyorum , bu fiyata bu araçtaan daha iyisi varsa gidin alın arkadaşlar , şu an 2.elde 38 ila 55 arası alabileecğinz en iyi en donanımlı konforlu araç , kmde lpg ile 25 kuruş yakıyor siz söylenenlere inanmayın ve satmayada niyetim yok çünkü satsam bu fiyata bundan daha iyisini alamam.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Ceyhan <13.04.2017>: 14 140 bg 6 ileri. Arkadaşlar. 3 yıl oldu ilk sahibi oldugum aracımdan son derece memnunum.
14 140 bg lzt modeli yakıt 7 lt benzinli olup ta daha az yakmasını beklemiyorum zaten
45000 km sadece yıllık bakımlarını yaptırdım 3 yılın sonunda tavsiye edermiyim kesinlikle evet.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Barbaros <19.04.2017>: Internette yazan tum yorumlari unutun alin ve gönül rahatligi ile kullanin 7 sene daha opel bakiyor servisine ve opelle sozlesmesi bitiyor chevrolet in illaki baska bir servis ile anlasicak yedek parcasi her yerde var kaldiki gunumuzde 1920 model chevrolet in bile parcalari bulunuyor ben 1.6 ls 2011 alali 15 gun oldu ama uzun yol ciksa da doya doya kullansam diyorum gazda hic bise yakmiyor bu arada diger arabalar neyse chevrolet te aynisini yakiyor.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


SAYGIN TOMRUK <01.05.2017>: 2010. Piyasada yazılan yazılara aldırmayın ben bugüne kadar onlarca araba alıp sattım bindim ama bundaki güven ve konforu hiçbir araçta bulamadım. Yakıtına gelince brc marka lpg var 27 kuruş yakıyor bu da çok değil otobanda 200 görüyor tık yok. Temiz bulursanız kaçırmayın.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Yusuf Emir Kocagöz <02.06.2017>: Chevrolet Cruze Wtcc edition plus 2012. 2015 ten beri biniyorum. Manuel lpg li. Yakiti lpg de cok iyi. lpg 2.30 dan karma 25 kr yakiyor. Hizlanma olarak ne çok iyi nede çok kötü. Bence tek eksiği süspansiyon larin sertliği buda yol tutuşu ile kendini unutturuyor. Almadan önce şehir efsanesine dönmüş laflar yüzünden (parçası yok, çok yakıyor vsvs..) tereddüt ediyordum.Iyiki almışım. Almayi düşünen arkadaşlara tavsiye ederim . Hor kullanılmamis temiz araba bulursaniz kaçırmayın.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Çetin(ankara) <06.06.2017>: 2012-2013 de cruze lt kullandım mülk almak için sattım linea aldım lineayı zevkle kullanamadım cruze nin konforunu güvenliğini rahatlığını sürüş zevkini donanımını bulamadım 2017 mayıs ayı itibariyle yeniden cruze arıyorum satın almak için. araç çok yakıyor diyorlar arkadaşlar bu araç pazarlamacı aracı değil kaliteli lux bir araç 124 beygirlik bir araç o kadar olur niye mercedese bmw ye audiye çok yakıyor denmiyor acaba cruze cilere zevkli konforlu sürüşler dilerim.....
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Norun <19.11.2017>: Yedi aydır kullanıyorum. İç mekan ve dış görünüş mükemmel. Sürüş, yol tutuş, otomatik şanzıman mükemmel. Özellikle uzun yol performansı çok iyi. Yormuyor ve hızı hissettirmiyor. Yol gürültüsü yok denecek kadar az. Ancak yakıt için iyi şeyler soyleyemeyecegim. Özellikle şehir içi ve bayır yoğun kullanımlar 16 lt / 100 km leri görüyor. Şehirlerarası benzinde 7,5 lt LPG de ise 8,5 lt ile fena sayilmaz.Ancak ben yinede tavsiye ederim.Bu özelliklere sahip C segmenti bir araç için, bu arabaya vereceğinizin 15-20bin fazlasını ödemeniz gerekir.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Ugur veliker <24.11.2017>: Cruze mp5 plus paket full. Parcasi yok diyen arkadaslar ustunde opelin ecotec motoru var opel mecburen bu motorun parcasini satiyor ve googledan cruze yedek parca diye aratirsaniz oldugunu gozlerinizle gorursunuz arabam siyah ve surekli gozler ustunde olurda degistirirsem bmw320d almayi disunuyordum 85 bin tl ama bu aracin 2.0 dizeli 50 bin tl iken ne gerek var bmw ye ;)
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Selim <27.11.2017>: 2010. mükemmel.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Sado <15.12.2017>: Chevrolet cruze ls plus 2011. Aracım 2011 model son derece memnunum konforlu ve güzel hiç tüp taktırmadım taktırmam yol yapışıyor maşAllah.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Yaşar <26.02.2018>: 2010 Cruze plus. Düşünmeden alın söylenenler hep hikaye,3 yıldır sorunsuz biniyorum...
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Yusuf <28.02.2018>: 2012. Hararet yariyi gecer gecmez bĺok catlatiyor servise gittim bunlarda bu sikinti yuzunden fabrika uretimi durdurdu 15yilligina turkiyede opel parca tedarikini uslendi aracin kasasi agir kisa mesafede pratik degil bu nedenle de arac devirini alana kadar yakiyor yoksa yol turusu gorunumu guzel uzun yolda seni yormuyor
Tavsiye eder misiniz?: Hayır


Erdinç <26.03.2018>: 3 yıllık cruze 2.0 dizel (hb ve manuel )kullanıcısı olarak bu fiyata alınabilecek donanımlı, konforlu, yol tutuşu iyi ve güçlü bir araçtır. istanbul'un trafiğine rağmen yakıt olarak fabrika verilerini sağlamaktadır.(şehir içi 7.7 ortalamam var) Bu yakıt değerinin fazla olduğunu düşünüyorsanız; aracın orjinal 163 bg 360 tork ve 1480 kg olduğunu söylemek gerek. Ve bu araç 0 dan 100'e 8,5 sn de çıkıyor.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Mustafa <02.09.2018>: şavrolet kuruze sport pulus makyajlı kasa 2013. ben sıfır aldım muhdeşem bir sürüşü var her özellik var türkiyenin her yerine gittim yolda hiç yorulmadım halende kuĺlaniyorum menmunum satmaya da niyetim yok benim araba arabaların içinde en lüks araba.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Recep <16.11.2018>: Chevrolet cruze ls 2010. Merhaba arkadaşlar, aracı bir ay önce aldım otomatik lpg li yokuslarda performansı çok düşüyor abartmıyorum uzun yolda kamyon sollarken sol şeritten sağa geçene kadar selektörler, kornalar havada uçuyor daha önceden kullanan arkadaşlar daha iyi bilir bu normal mi yoksa araçla alakalı yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler.
Tavsiye eder misiniz?: --


Murat <13.12.2018>: 2010 md 140000 km cruze aldim ve 8 aydir kullaniyorum. Bu fiyata aracinda konfor, donanim, surat, serilik, rahatlik, surus keyfi ve virajlarda savrulmayan yol tutabilen GM sahip bir arac istemeyen chevroletin kiymetini bilemez. Aklim olsaydi daha once alirdim.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


Erhan <05.02.2019>: ltz 2.0 2013. 2014 ocak sonu çıkışlı. Yenilemek istiyorum ,kıyamıyorum. 38000 de. yeni çıkanlarda konan bazı özellikler yıllardır mevcut. keçi gibi, hırslı ve inatçı. keşke 2019 unu alma şansı verseler bayiler.
Tavsiye eder misiniz?: Evet


1. Sayfa -- 2. Sayfa  --  3. Sayfa  -- 4. Sayfa





Siz de Chevrolet Cruze kullanıcısıysanız, test sürüşü yaptıysanız veya herhangi bir şekilde kullandıysanız, yorumlarınızla yol gösterin. Kullanıcı Yorumu Ekle

Chevrolet Cruze İncelemesi
Chevrolet Cruze Çarpışma ve Güvenlik Testi
Google+'da Paylaş
    Gmail ile Yorumla
    Facebook ile Yorumla

39 yorum:

  1. sayın yetkililer bu yorumları en yeni tarihe göre yayınlasanız daha iyi olmaz mı? açınca 3-4 yıl önceki yorumlar biraz bayat oluyor. Son sayfaya çoğu kimse geçmiyor.selamlar

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşlar cruz ları satınca fiyattta çok kırılma oluyor mu

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşlar cruz ları satınca fiyattta çok kırılma oluyor mu

    YanıtlaSil
  4. Cruze 2012, arkadaşlar neden kimse 2000 motorun yakıtıntan ve yol tutuşundan bahsetmiyor?

    YanıtlaSil
  5. Cruzlarin hangisi full hangi paketini tavsiye edersiniz

    YanıtlaSil
  6. Selamun aleyküm bunaracı 1.5 yıl sorunsuz kullandım ne tamir gördü ne arıza yaptı atçı 14000 km de aldım 56000 de sattım konfor gösteriş konusunda on numara hiç mola vermeden ist Antep yaptım yorgunluk adına hiç bişey yok aracı yakıt konusunda karalayanlar landeranzo tüp taktırdım km ye 250 kr yaktı bu yüzden 40000 km yok yapmışım 1.5 yılda ha buda mı çok geldi size ASLAN BESLEYEN YEMİNE KATLANIR

    YanıtlaSil
  7. iyi araba.hemde cok iyi ancak türkiye ve avrupadan kaldırıldı yoksa gm opel arabalarını satamayacaktı. en cok satan araba 2010-2015 arasında chv olmuştur.

    YanıtlaSil
  8. arkadaslar 2010 cruz ls ful otomatık surnufflu ful bır araba almayı dusunuyordum yanlız yorumlarınızdan yola cıkarak sımdı kesın alıcam .. yokturkıyeden uretımı kalktı yok parca yok yok sole yok bole dıyorlar ankarada yasıyorum .. ma denıycemmm

    YanıtlaSil
  9. Arkadaşlar ilkarabam olacak 2009 dan belli takip ediyorum ve istiyorum inşallah allah izin verirse alacagım tavsiyeleriniz için teşekür ederim

    YanıtlaSil
  10. Chevrolet cruze almayı düşünüyorum en ideal modeli hangisi lütfen yardım edin ...

    YanıtlaSil
  11. Haziran 2016 da 2012 model wtcc edition model otomatik lpg li 44000 km de aldim..araç sunroof haric full beyaz renk aractan aşırı derecede memnunum bu fiyatlara 2010 model corsa otomatik ancak alirsiniz o da hasar kayitlisini...daha once cok araba kullandim vectra c .palio.. bmw 320d vw transporter vb eş dost arabasi olarakta binmediğim araç yok gibidir...sonuç cruze fiyat performans olarak 10 numaradir gözü kapalı alinir. Parçası yok tutulmuyor vb mazeretler boş laflar.her türlü alınır binilir satılar ... saygilar...

    YanıtlaSil
  12. hüseyin kaya16 Ocak 2017 21:26

    bu chevroletin sitesinde 2024 de kadar hizmet verecez felan yazıyor arkadaşlar bilgisi olan varsa aydınlatırsa memnun oluruz.

    YanıtlaSil
  13. MRB ARKADAŞLAR CİDDEN NİYETİMDE OLAN Bİ ARAÇ ALMAK İSTEDİĞİM BİR ARAÇ CRUZE 1.6 SPORT PLUS DÜŞÜNCELERİNİZ CİDEEN BEN BİLMEDİĞİM İÇİN ARABAYI ÇOK ÖNEMLİ TEŞEKKÜR EDERİM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sport Plus candır. Cruze harika bir araba yakıt olarak da normal 1.6 benzinli ne yakıyorsa onu yakar. Cruzelar içince en güzeli de sport Plus dır. Tereddütsüz alınır. Parça marça düşünme hiç astra j ile motor yürüyen aynıdır. Heryerde parçası bulunur.

      Sil
  14. Araba almak için o kadar çok araba araştırdım ki galericilik yapacak kıvama geldim.. Sonuç olarak bir hafta önce 2013 model Cruze 2013 model Sport Plus aldım. Cruze için yapılan eleştirileri göz ardı etmiyordum ama almak için inat ettim ve iyi ki de almışım hatta pişmanım almak için geç kaldığım için. Ama şunu öğrendim Cruze için eleştiri yapanlar kesinlikle cruzeye binmemişler ondan artık eminim. Ha binip de eleştirenler belki 2010 ve altındaki modellere binmişlerdir ona da ben binmedim. Sonuç olarak kesinnlikle tavsiyemdir özellikle sport plus almaya maddi gücü yetenler temiz bir cruze buldugunda kacırmasın 40-50 bin arası alınacak ennnnn iyi araba..

    YanıtlaSil
  15. merhaba. arkadaşlar bizim aracımızda km saatinde zaman zaman temazsızzlık problemi yaşıyoruz. konu ile ilgili elektronik tamirci önerebilirmisiniz. bursada yaşıyorum. mecit@egelitm.com adresine bilgi atabilirseniz çok sevinirim. iyi günler

    YanıtlaSil
  16. Kesinlikle cruze alacağım lt plus ama hb mi sedan mı karar veremedim yazarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  17. Kesinlikle cruze alacağım lt plus ama hb mi sedan mı karar veremedim yazarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  18. Ben 2009 Cruze alacağım ama bi arkadaşımda manuel olanı var yokuslarda performans sıfır diyor ne dersiniz (Karadeniz liyim burası oldukça dik ve yokuşlu bi bölge)

    YanıtlaSil
  19. 2012 de sıfır aldım.bin pişman oldum.yuz tane arabaya bindim bu kadar hantal bir araba görmedim.hem gitmiyor hem fazla yakıyor.170-180 son hızı .

    YanıtlaSil
  20. Herkesin ortak bir yorumu neymiş efendim parasına göre iyi arabaymış tek kelime satmaya karar verdiğim an sol şeritte giderken albea sellektör yaptı sağa geçtim düz yol 175-180 yan yana gittik pedal dip döşemeyi delecem arabada hissiyat sıfır .Allahtan bıraktı albeacı o an satmaya karar verdim.Kısaca havalı araba ama hantal yakıt yüksek 124 beygirmi 90 beygirmi şaşırıyorsunuz

    YanıtlaSil
  21. 2010-11-12. Değerli arkadaşlar bende Cruze almak istiyorum lütfen bana yardımcı olun yakitindan korkuyorum �� İzmir'de yaşıyorum memleket im Erzurum 1500 km kaç para yakar benzin ve LPG de. Yorumlarınızı bekliyorum.

    YanıtlaSil
  22. ilk zamanlar bende almaya kararsizdm ama alip bindikten sonra kesinlikle binilecek araba olumsuz yorumlara bakmayin onlari yazanlar bu araci kulanmamaslardir.. parca zaten opel skinti yasamazsnz.. korkusuzca alin derim kesinlikle sorunsuz bir arac..yakit konusnda bu motirdaki diger benzinli araclar ne yakiyorsa buda ayni yakiti yakar korkarak yaklasan arkadaslara dusunmeden alin derim

    YanıtlaSil
  23. Adam basıyorum gitmiyor diyor. Yok hızı 180 i geçmiyor diyor. Kardesim aracın arızalı ise bu durum normal. Sen git aracın baskı balata ve motoruna baktır. Kimbilir hangi acemi o aracı mahvettide o hale getirdi. Seni bile hor kullansak sonra sendende verim alamayız sen kul yapımı olmadığın halde. Kardeşim aracın teknik verileri belli buna göre aracını kıyaslayacaksın. Bu teknik verilerden farklı bir sonuç alıhorsan işin ehli bi ustaya gidip aracını göstereceksin. Cahilce buralarda atıp tutmayacaksın. Bu araç kesinlikle fiyatının üzerinde performansı var. Kesinliklede tavsiye ederim. Tabiki temiz bir araç bulmak önemli diğer markalar da olduğu gibi...

    YanıtlaSil
  24. 2010, selamunalykum arkadslar öncelıkle cumlenzın işi gucu rast gelsın sıze sormak istedıgım ben bu aracı bu gun yarın aldım alacam param hazır ama hala teredutteyım kıme sorsam her 5 kısıden 4 alma dıyor ama bn almak istıyorum ne dersınız bı yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  25. Merhaba ben 2010 model 1.6 ls benzinli 100.000 bir cruze almak istiyorum.Lpg taktıracağik lps öneriniz varmidir arabanın gelecegi hakkinda fikriniz varmidir, araba iyi kötü yorum alıyor fakat cidden ben sürdüm böyle diyenlerin yorumunu bekliyorum yardımlarınızi bekliyorum teşekkürler

    YanıtlaSil
  26. 2012 cruz hatcbek 1.6 wtcc 124hp plus otomatik 102000 de aldim.arabayla konyaya gittim.rampalarda 90 km gecmedi.1100 km de 350 tl gaz yakti.buyuk bir hayal kirikligi oldu.konfor olarak mukemmel .bu perfomans dusuklugu hakkinda bilgi sahibi veya sorunla karsilasan varsa.yardimci olursa sevinirim

    YanıtlaSil
  27. Arkadaşlar ben Cruz almak istiyorum ama kimisi iyi diyor kimisi kötü sizce ne yapmalıyım sıkıntılı mı yada nerelerde sıkıntı çıkarabilir bana yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler...

    YanıtlaSil
  28. Merhabalar.... Cruze 2012 model bi bi arac buldum almayı düşünüyorum 115 binde orginal herşeyiyle araba. Bugün exper yaptırdım aracı motor oranı %75 cıktı Bide ufak tefek yağ arzasi cıktı saniyede hemem yapilacak ufak bişey olduğunu söyledi usta. Sizce motor durumu nasıl alınırmı piyasa değeri hakkında bilginizi alabilir miyim? Saygılarımla...

    YanıtlaSil
  29. Abilerim kardeslerim oncelikle s.a. cumleten sizlere sormak istedigim bende c4 var citroen cok ama cok sorun cikartiyor bunaldim sanayiye gitmekten konforlu ve otomatik arac ararken gozume takildi hosuma gitti ama otomatigi nasildir hangi beygir gucunu hangi modelini hangi kasasini almam lazim bana yardimci olurmusunuz ????
    Tesekkurler
    5077817141....

    YanıtlaSil
  30. Parçası bulunan araba bu bırde nasıl bır araç almak istiyorum ama kararsızım

    YanıtlaSil
  31. Almak istiyorum ama korkuyorum parça sıkıntısı yaşamaktan yada olan parçayı daha fazla paraya almaktan ne yaoacagimi bilmiyorum

    YanıtlaSil
  32. Araba fiyatları almış başını gidiyor linea 45000 lira boş paketleri bu fiyata bu arabalar bedavaya gidiyor inanın parçaların bulunamaması bence imkansız 2024 yılına kadar herşeyi var alın ölümlü dünyada bu zevkten mahrum olmayın

    YanıtlaSil
  33. Tüm gurux aylesine bir sorum olacak gecen sene yine başıma geldi aracın 2010 gürüz sorun şu seyir halindeyken araç istop ediyor gecen yıl gaz kelebeğini degişdirdim arza gitmedi bu arzayı sürekli yap mıyor sonrasında gaz kelebeğini tetikleyen muşur u değişti ondan sonra arza tekrarı yap madı ta ki bir yıla kadar şimdi ise arzayı tekrarladı bunu h
    LPG ve benzinde yapıyor başına gelen var mı yardım ederseniz sevinirim tşk

    YanıtlaSil
  34. Arkadaşlar bu aracın yedek parça sıkıntısı var diyorlar ne kadar doğru bide devamli sibop yiyor diyorlar ne kadar doğru

    YanıtlaSil
  35. tamamen hikaye opel astra j kasa ile çoğu parçası aynı etrafta 1970 model arabalar dolanıyor yedek parçaları bulunuyor 2010/11/12/13/14 model arabaların mı bulunmayacak.1.2 model clio4 lerle aynı para araba ve kalite,sürüş zevki görüntüsü çok çok güzel araç bence tamamen fiyat performans aracı

    YanıtlaSil
  36. Arkadaşlar Chruz bana da makul bir araba geldi elbette bizler binici olarak her zaman arabanın yakıt tüketimini üstün özelliklere sahip olmasının altını her zaman çizeriz Yalnız bunun yanında ben aracın alım satımınında hızlı olmasını önemseyen birisiyim benim sormak istediğim de işte bu .
    Bazı arkadaşların da dediği gibi dünya hali olur da yarın satıp darımızı savmak istedik işte böyle durumlarda bize illallah ettirir mi?

    YanıtlaSil